[vc_row][vc_column width=”1\/2″ css=”.vc_custom_1604163336560{padding-right: 50px !important;}” col_shadow=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)” col_shadow_hover=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)”][vc_column_text]<\/p>\n
[\/vc_column_text]
[\/vc_column_text][vc_column_text]<\/p>\n
[\/vc_column_text]
Integreeritud haridus.<\/p>\n
Sobib k\u00f5igile, kes soovivad arendada isiklikku v\u00f5i organisatsiooni emotsionaalset paindlikkust.<\/p>\n
Kogumaht: 32 ah
\nAuditoorne t\u00f6\u00f6: 3 x 6 ah
\nIseseisev t\u00f6\u00f6: 14 ah<\/p>\n
Kursuse eesm\u00e4rk on:<\/strong><\/p>\n Kogemusp\u00f5hisel koolitusel k\u00e4sitletavad teemad:<\/p>\n 1. Koolitusp\u00e4ev<\/strong><\/p>\n Emotsionaalse paindlikkuse m\u00f5iste ja selle m\u00f5\u00f5tmine. Emotsionaalse paindlikkuse tegurid. M\u00f5tteviisid ja uskumused ning nende m\u00f5ju k\u00e4itumisele.<\/p>\n 2. Koolitusp\u00e4ev<\/strong><\/p>\n Emotsionaalne paindlikkus ja kohaolu. Suhted, emotsioonid ja vajadused. Stress ja selle juhtimine.<\/p>\n 3. Koolitusp\u00e4ev<\/strong><\/p>\n P\u00e4\u00e4stikud. Taastumine, vastupidavus ja individuaalsed tugevused. Hoiakud, harjumused ja t\u00f5husus. V\u00e4\u00e4rtused ja emotsionaalne paindlikkus. V\u00e4\u00e4rtustav uurimine. Enesekaastunne.<\/p>\n Kursuse l\u00e4binu:<\/strong><\/p>\n Boniwell, I (2014). Positiivne ps\u00fchholoogia \u00c4rip\u00e4ev<\/em> Hubane ja mugav ruum, mis v\u00f5imaldab liikumist ning paaris- ja grupit\u00f6\u00f6d.<\/p>\n Hindamine ehk \u00f5ppe l\u00f5petamise tingimused<\/p>\n V\u00e4ljastatavad dokumendid:<\/p>\n Koolituse \u00f5piv\u00e4ljundite omandamine on t\u00f5endatud ja \u00f5ppijale v\u00e4ljastatakse tunnistus, kui \u00f5ppija on t\u00e4itnud hindamiskriteeriumid ja osalenud koolitusel v\u00e4hemalt 75 % ulatuses. Hindamisel mitteosalenud v\u00f5i hindamist mittel\u00e4binud \u00f5ppijale v\u00e4ljastatakse t\u00f5end koolitusel osalemise kohta l\u00e4bitud teemade l\u00f5ikes.<\/p>\n \u00d5ppekava koostaja:\u00a0MA Kaia Lainola, MA Sirle Roots.<\/em> [\/vc_column_text][vc_column_text]<\/p>\n [\/vc_column_text] Integreeritud haridus<\/p>\n Sobib k\u00f5igile, kes soovivad arendada enda ja toetada teiste kohaoleku ja keskendumise oskust kunstitegevuse kaudu<\/p>\n Kogumaht: 12 ah<\/p>\n Kursuse eesm\u00e4rk:<\/strong><\/p>\n Kujundada arusaam v\u00f5imalustest toetada sotsiaalsete ja emotsionaalsete oskuste arengut ning keskendumise ja enesejuhtimise v\u00f5imekuse kasvu l\u00e4bi loova kunstipraktika.<\/p>\n 1.Koolitusp\u00e4ev<\/strong><\/p>\n KohaloluKunst, mis see on? Ainealaste, sotsiaalse ja emotsionaalse \u00f5ppimise ning keskendumise ning kohalolu eesm\u00e4rkide integreerimine. Erinevad loovad kunstipraktikad \u00f5ppimist toeatamas. 2.koolitusp\u00e4ev<\/strong><\/p>\n \u00d5petaja sotsiaalne emotsionaalne kompetents. Kunstipraktikate v\u00f5imalused vaimses heaolus ja stressi juhtimisel.<\/p>\n Praktika<\/strong><\/p>\n Koolituse l\u00e4binu:<\/strong><\/p>\n Callahan, M. J. (2016). Mindfulness based art. The SPARKS Guide for Educators and Counselors. Friesen Press<\/em> Hubane ja mugav ruum, mis v\u00f5imaldab liikumist ning paaris- ja grupit\u00f6\u00f6d.<\/p>\n V\u00e4ljastatavad dokumendid:<\/p>\n \u00d5ppekava koostaja:\u00a0MA Kaia Lainola, PhD Edna Vahter.<\/em> [\/vc_column_text][vc_column_text]<\/p>\n [\/vc_column_text] Integreeritud haridus<\/p>\n Koolitusele on oodatud inimesed, kes soovivad toetada meeskonna arengut l\u00e4bi koost\u00f6ise \u00f5ppimise.<\/p>\n Kogumaht: 30 ah<\/p>\n Koolituse eesm\u00e4rk:<\/strong> I Eneseteadlikkus<\/strong><\/p>\n Heaolu roll meeskonnas ja \u00f5ppimisel. Individuaalsed tugevused kui meeskonna ressurss. V\u00e4\u00e4rtustav uurimine. V\u00f5imalused toetada professionaalset arengut, motivatsiooni ja toimetulekut meeskonnas.<\/p>\n II Suhe kui dialoog<\/strong><\/p>\n Koost\u00f6ine \u00f5pik\u00e4situs. Sotsiaalne ja emotsionaalne kompetentsus. Koost\u00f6\u00f6d toetavad ja takistavad suhtlusviisid. Suhtlemisoskused ja enesekohased oskused stressi juhtimisel. Aktiivne kuulamine, selge enesev\u00e4ljendus, teadlik tasandikasutus, tunnete juhtimine.<\/p>\n III Koost\u00f6\u00f6 professionaalse arengu toetamisel<\/strong><\/p>\n Koost\u00f6ised tegevused professionaalses arengus. Supervisioon kui positsiooni muutus ja t\u00f6\u00f6alane j\u00f5ustamine meeskonnas. Emotsionaalne toetus. M\u00f5tteviisid. Emotsionaalne paindlikkus.<\/p>\n IV Eesm\u00e4rgid<\/strong><\/p>\n Fookus ja eesm\u00e4rgid. Eesm\u00e4rkide disain meeskonnas. Erinevad eneseanal\u00fc\u00fcsi toetavad meetodid meeskonnas. Coaching meeskonna arengu toetamisel.<\/p>\n V T\u00e4histamine<\/strong><\/p>\n Koolituse l\u00e4binu:<\/strong><\/p>\n Caddy, A. (2017). Kohalolu. \u00c4rip\u00e4ev<\/em> Hubane ja mugav ruum, mis v\u00f5imaldab liikumist ning paaris- ja grupit\u00f6\u00f6d.<\/p>\n V\u00e4ljastatavad dokumendid:<\/p>\n \u00d5ppekava koostaja:\u00a0MA Kaia Lainola.<\/em> [\/vc_column_text][vc_column_text]<\/p>\n [\/vc_column_text] Positiivne ps\u00fchholoogia praktikas<\/p>\n Integreeritud haridus<\/p>\n Sobib k\u00f5igile, kes soovivade hoolitse enda ja organisatsiooni heaolu eest.<\/p>\n Positiivne ps\u00fchholoogia on inimese optimaalse funktsioneerimise ja arengu teaduslik uurimine. Positiivne ps\u00fchholoogia keskendub inimlikele tugevustele ja v\u00f5imalustele nende kasutamise kaudu suurendada heaolu. R\u00f5huasetus on praktiliste oskuste arengul.<\/p>\n 1. Koolitusp\u00e4ev<\/strong><\/p>\n Positiivne ps\u00fchholoogia, mis ja milleks? Kulgemine 2. Koolitusp\u00e4ev<\/strong><\/p>\n Hedonistlik ja eudaimooniline heaolu. Suhete roll heolus. Tunded ja nende m\u00f5ju heaolule. P\u00fchendumine ja isiklikud tugevused. Kuidas valida tugevustele keskendumine n\u00f5rkustega v\u00f5itlemise asemel<\/p>\n 3. Koolitusp\u00e4ev<\/strong><\/p>\n Kohalolu roll heaolus. Enesehoid ja oma vajaduste m\u00e4rkamine. Praktika kui aju treening.<\/p>\n Kursuse l\u00e4binu:<\/strong><\/p>\n Kirjandus: Hubane ja mugav ruum, mis v\u00f5imaldab liikumist ning paaris- ja grupit\u00f6\u00f6d.<\/p>\n V\u00e4ljastatavad dokumendid:<\/p>\n \u00d5ppekava koostaja: MA Kaia Lainola<\/em>[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/2″][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column] [vc_row][vc_column width=”1\/2″ css=”.vc_custom_1604163336560{padding-right: 50px !important;}” col_shadow=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)” col_shadow_hover=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)”][vc_column_text] \u00d5ppekavad: [\/vc_column_text][vc_column_text] Emotsionaalne paindlikkus – vastupanust vastuv\u00f5tmiseni [\/vc_column_text][vc_column_text] [\/vc_column_text][vc_column_text] \u00d5PPEKAVAR\u00dcHM Integreeritud haridus. \u00d5PINGUTE ALUSTAMISE TINGIMUSED\u00a0(sihtr\u00fchm) Sobib k\u00f5igile, kes soovivad arendada isiklikku v\u00f5i organisatsiooni<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"footnotes":""},"class_list":["post-342","page","type-page","status-publish","hentry"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/kasvuruum.ee\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/342","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/kasvuruum.ee\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/kasvuruum.ee\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/kasvuruum.ee\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/kasvuruum.ee\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=342"}],"version-history":[{"count":69,"href":"https:\/\/kasvuruum.ee\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/342\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":888,"href":"https:\/\/kasvuruum.ee\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/342\/revisions\/888"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/kasvuruum.ee\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=342"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}\n
\u00d5PIV\u00c4LJUNDID<\/h4>\n
\n
\u00d5PPEKIRJANDUS<\/h4>\n
\nCaddy, A. (2017). Kohalolu. \u00c4rip\u00e4ev<\/em>
\nDavid, S (2018). Emotsionaalne paindlikkus. \u00c4rip\u00e4ev<\/em>
\nNeff, K. (2017). Enesekaastunne. \u00c4rip\u00e4ev<\/em>
\nSeligman, P (2008). Ehe \u00f5nn. V\u00e4ike vanker<\/em><\/p>\n\u00d5PPEKESKKONNA KIRJELDUS<\/h4>\n
L\u00d5PETAMISE TINGIMUSED JA V\u00c4LJASTATAVAD DOKUMENDID<\/h4>\n
\n\n
\n Hindamismeetodid<\/td>\n Hindamiskriteeriumid<\/td>\n<\/tr>\n \n Eneseanal\u00fc\u00fcsi koostamine<\/td>\n \u00d5ppija on anal\u00fc\u00fcsinud oma emotsionaalset paindlikkust; toonud v\u00e4lja oma tugevused ja arengukohad; s\u00f5nastanud eesm\u00e4rgi ja arenguplaani soovitud oskuste arendamiseks.<\/td>\n<\/tr>\n \n \u00d5pip\u00e4eviku koostamine<\/td>\n \u00d5ppija on koostanud \u00f5pip\u00e4eviku, kus reflekteerib oma \u00f5ppimisprotsessi vastavalt seatud eesm\u00e4rkidele ja kriteeriumitele.<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n
\nKoolitaja kompetents:\u00a0MA haridusteadustes.<\/em>[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/2″ col_shadow=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)” col_shadow_hover=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)”][vc_single_image image=”514″ img_size=”full” style=”vc_box_rounded” css=”.vc_custom_1604750350602{padding-left: 50px !important;}”][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column]KohaloluKunst<\/h2>\n
\n\u00d5PPEKAVAR\u00dcHM<\/h4>\n
\u00d5PINGUTE ALUSTAMISE TINGIMUSED (sihtr\u00fchm)<\/h4>\n
\u00d5PPE KOGUMAHT, SH AUDITOORSE, PRAKTILISE JA ISESEISVA T\u00d6\u00d6 OSAKAAL<\/h4>\n
\u00d5PPE SISU<\/h4>\n
\nPraktika.<\/p>\n\u00d5PIV\u00c4LJUNDID<\/h4>\n
\n
\u00d5PPEKIRJANDUS<\/h4>\n
\nGreenhalgh, W. A. (2020). Mindfulness and the Art of Drawing. Leaping Hare Press<\/em>
\nPenman, D. (2015). Mindfulness for Creativity. Piatkus<\/em><\/p>\n\u00d5PPEKESKKONNA KIRJELDUS<\/h4>\n
L\u00d5PETAMISE TINGIMUSED JA V\u00c4LJASTATAVAD DOKUMENDID<\/h4>\n
\n
\n
\nKoolitaja kompetents:\u00a0MA haridusteadustes.<\/em>[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/2″][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column]Mentorlus ja arengut toetav koost\u00f6\u00f6 meeskonnas<\/h2>\n
\n\u00d5PPEKAVAR\u00dcHM<\/h4>\n
\u00d5PINGUTE ALUSTAMISE TINGIMUSED
\n(sihtr\u00fchm)<\/h4>\n\u00d5PPE KOGUMAHT, SH AUDITOORSE, PRAKTILISE JA ISESEISVA T\u00d6\u00d6 OSAKAAL<\/h4>\n
\u00d5PPE SISU<\/h4>\n
\nMeeskonna areng ja positiivse kliima loomine l\u00e4bi koost\u00f6\u00f6- ja enesehoiu oskuste \u00f5ppimise; enda rolli ja tegevuste m\u00f5istmine, kuidas koost\u00f6\u00f6s enam \u00f5ppida ja \u00fcksteise professionaalset arengut toetada; eneseteadlikkus ning oskused enda heaolu eest hoolitsemiseks, eneseregulatsiooniks, stressi juhtimiseks ja emotsionaalsete olukordadega toimetulekuks meeskonnas.<\/p>\n\u00d5PIV\u00c4LJUNDID<\/h4>\n
\n
\u00d5PPEKIRJANDUS<\/h4>\n
\nDavid, S (2018). Emotsionaalne paindlikkus. \u00c4rip\u00e4ev<\/em>
\nDweck, C. (2017). M\u00f5tteviis. Pegasus<\/em>
\nRogers, J. (2019). Juht kui treener. \u00c4rip\u00e4ev<\/em><\/p>\n\u00d5PPEKESKKONNA KIRJELDUS<\/h4>\n
L\u00d5PETAMISE TINGIMUSED JA V\u00c4LJASTATAVAD DOKUMENDID<\/h4>\n
\n
\n
\nKoolitaja kompetents:\u00a0MA haridusteadustes.<\/em>[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/2″][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column]Positiivne ps\u00fchholoogia praktikas<\/h2>\n
\n\u00d5PPEKAVA NIMETUS<\/h4>\n
\u00d5PPEKAVAR\u00dcHM<\/h4>\n
\u00d5PINGUTE ALUSTAMISE TINGIMUSED (sihtr\u00fchm)<\/h4>\n
\u00d5PPE KOGUMAHT, SH AUDITOORSE, PRAKTILISE JA ISESEISVA T\u00d6\u00d6 OSAKAAL<\/h4>\n
\n
\u00d5PPE SISU<\/h4>\n
\nHeaolu t\u00e4htsusest Subjektiivne ja ps\u00fchholoogiline heaolu. Heaolu m\u00f5jutavad tegurid. Kelle vastutus on inimese heaolu?<\/p>\n\u00d5PIV\u00c4LJUNDID<\/h4>\n
\n
\u00d5PPEKIRJANDUS<\/h4>\n
\nBoniwell, I (2014). Positiivne ps\u00fchholoogia \u00c4rip\u00e4ev<\/em>
\nCsikszentmihalyi (2007). Kulgemine. Pegasus<\/em>
\nNeff, K. (2017). Enesekaastunne. \u00c4rip\u00e4ev<\/em>
\nSeligman, P (2008). Ehe \u00f5nn. V\u00e4ike vanker<\/em>
\nSeligman, M. (2011). Flourish- a new understanding of happiness and well-being. Nicolas Breadly Publishing<\/em><\/p>\n\u00d5PPEKESKKONNA KIRJELDUS<\/h4>\n
L\u00d5PETAMISE TINGIMUSED JA V\u00c4LJASTATAVAD DOKUMENDID<\/h4>\n
\n
\n